here I am, Kalmar

Det tog mig nästan 4 timmar att komma till Kalmar idag. Helt sinnessjukt! Himla tåg. Ska krångla och hålla på. Men till slut var jag framme. Vid halv 12 steg jag ur tåget och välkommnade kära Kalmar. Eller det var nog tvärt om. Kalmar välkommnade mig.

Sedan har de varit rep hela dagen. Eftersom jag inte kunde låtarna innan var jag rädd för att de skulle gå åt skogen, men det gick hur bra som helst! Satte allt snabbt och det var inga problem alls. Fick även reda på att en av mina låtar har spelats i Finland :o Väldigt roligt och bra för mig! Men jag vet inte riktigt om jag vill åka dit, vi får se..

Nu sitter jag hos Britt och ska sova här. Väldigt mysigt. Hon är så gullig och öser alltid på mig med massa godsaker. Ska lägga mig tidigt idag för i morgon blir det en dag i studion på 13 timmar. Har spelning på kvällen och rep på dagen. Hoppas på en superdag! Tidningen kommer också och intervjuvar och tittar på showen.















Lite bilder från idag innan vi gjort iordning allt. Och en ful bild på mig, men den bjuder jag på. Sen är det en jätte gammal bild på mig och Lisa som ska sjunga på julshowen i morgon. Lite pirrigt, väldigt många människor, ett par hundra, så det gäller att göra bra ifrån sig!

Kommentarer
Postat av: Haawwwa

Det kommer gå så bra ska du se :D

2008-12-04 @ 22:34:15
URL: http://haawwwa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fick du erbjudandet? liksom ringde de dig och frågade om du kunde spela? sjukt kul för dig:D goo girl:D

2008-12-05 @ 15:22:50
Postat av: Anonym

hur fick du erbjudandet? liksom ringde de dig och frågade om du kunde spela? sjukt kul för dig:D goo girl:D

2008-12-05 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0