fall on your knees, hear the angels voices



Idag var de först skolan. Känns skönt för mig som får gå ifrån lite då och då för att sjunga. Idag gick det faktiskt också rätt bra. Hoppas det håller i sig! I morgon är det rep redan klockan kvart över 8, det kommer ju gå galant... (a) Men sen har vi generalrepetion vid 2. Spännande! Efter skolan fikade jag med mina saknade Karin och Andréa, det var jätte trevligt! Få veta lite vad som händer i deras liv nu också. Mys på dem. Sen var det hem och plugga. Nu skriver jag uppsats och pluggar samtidigt till ett annat prov i morgon. Det tar ju aldrig slut. 10 min till grey's, nu rusar vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag heter Wictoria Lind & kallar mig för "Linköpings mest hatade människa"

och antagligen så är jag det men försöker därför att ändra uppfattningen om mig

till en mer positiv inställning. Just nu är det frågestund på min blogg och du

kan fråga på om allt mellan himmel &jord, jag svarar på ALLA frågor! Skulle också

uppskatta om du tipsade mig om någon tävling du har eller länkade mig. Ha en riktig god jul/ Wictoria



http://wickipedia.blogg.se

2008-12-17 @ 22:32:16
Postat av: Jennifer

måste bara säga att du är sjukt fin, & jag ÄLSKAR dig blogg, LOVE IT <3

2008-12-18 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0