dan före dopparedan!

Nu är det inte lång tid kvar. Bara några minuter, om man räknar på det sättet. Vilket jag faktiskt inte gör. För mig börjar julafton i morgon då man öppnar paketen i julstrumpan. När vi syskonen smyger in till varandras rum och öppnar tillsammans. Jag känner på mig att den här julen kommer att bli riktigt bra. Inte samma gamla traditioner, utan ändringar. Även fast jag inte vanligtvis tycker om det så måste jag säga att det faller mig bra i smaken i år.

Imorgon träffar jag först min älskling, ska byta julklappar sedan vid 12 åker vi, familjen till Nath och dem för att fira julen där. Det blir paketleken (vår nya tradition, I hope!), god julmat, kalle anka, paket och allmänt mys. Det ser jag fram emot. Speciellt eftersom att jag får fira julen med min allra bästa vän, Natti. Bokstavligt talat, jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är världens bästa.

Nu ska jag faktiskt ta och sova, om det nu går. Igår natt drömde jag nämligen om en anorektiker jag såg på bdb och spydde mitt i natten och mådde jätte illa pg.a det. Så i natt hoppas jag på en "spy fri" natt! Stackars alla jag väckte, mamma, Gabbe, Julia..

Långt inlägg, men det är sista såhär innan julafton. Det börjar faktiskt pirra lite nu.. Godnatt mina vänner!


Mina paintskills! Jag och Pattan i fina tomteluvor!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Haha du får jobba lite på paitskillsen :D <3

2008-12-24 @ 01:55:32
Postat av: johanna

God Jul! :)

2008-12-24 @ 02:17:28
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: måns erkers

god jul påre!

2008-12-24 @ 06:03:09
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: angelica

God jul vackra du! :)

2008-12-24 @ 11:28:04
URL: http://angelicccca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0