carros födelsedag

Idag är det ingen vanligt dag, för idag är det nämligen Carros födelsedag! 16 bast då tjejen, men jag är fortfarande ett halvår äldre ;) Min älskade barndoms vän och bästa vän i över 8 år. På något sätt kommer hon nog alltid vara de, på det lilla egna. Så grattis! (och ett litet förlåt med (a) haha!)

ialla fall, Carro är den jag skrattar med mest. Det finns aldrig en stund då jag inte ler när vi är med varann. Det är de som är det bästa med henne, att hon alltid, alltid får mig på ett så hejdundrande bra humör!
Så nu tänkte jag lägga in lite citat från en gammal blogg där hon nämns!





Ons 11 jun 2005 22:23
"..så jag och carro sov hemma hos henne , ute i garaget =D . där trivs man nu ; ) haa. men innan vi sov så såg vi på kejsarens nya stil =D ,HAHA FAN VAD VI GARVA =D , värsta bästa humorn juh ; ) . " Ser det här ut som mongoliet ? neaj, jao , ja elr kanske. "
haha. "jag drömde att han var en laaama. sjilishcong " haha. sen också. " säg du tog mitt ekollan på ekorrens språk: ski skav skva. säg : jag vill ha tillbaka det: ski sko skatt. hahahahhaa , det var sååååå kul =D ."


Tors 30 nov 2005 21:33
I dag i skolan började carro & jag tjuta , vi blev as tjuriga på varandra , men sen gick det över =D muha. första gången jag tjutit i skolan på ååårrrrrr : P . det var faktiskt sorgligt , första gången vi någonsin blivit så arga på varann . men vi är trots allt bästa vänner så allt löser sig ju till slut ! =D


Tors 15 dec 2005 21:43

På träslöjden fick jag & carro damp : P . Jag hade min mp3 med mig så jag & carroo började skrika till , " känn ingen sorg för mig göteborg " & massa andra håkan & michael jackson låtar , eftersom det är min mp3 finns det bara dem : P , haha . vi är så jäkla bäst på alla sånger  och roligast tillsammas alltsååå ;d sen gick vi hem till carro och tog massa kort. Carro är världens härmis , då fick vi damp andra gången i dag :) , så jävla kul vi hade , höll på att kissa på mig : P . hon är för bäst.


Fre 22 jul 2005 21:48

Hej ! asså jag är SÅÅÅÅ lycklig ! carro har kommit hem ! Hon kom hem i förrgår . det första hon gjorde var att ringa mig , det kändes otroligt att få vara först : D När vi såg henne sprang vi bara ffram och kramade henne massor! jag har nog aldrig vart så glad tror jag, min carro, våran carro, allas carro! :D




Grattis ännu en gång Carro! :) <3



 


Kommentarer
Postat av: carro

taack så mkt hanna:D:D såå himla fint , blir nästan tårögd!allt skoj man gjort asså;D fast dock bör int allt nämnas..:P:D pusspådigminlillafavorit<33;D:D

2008-08-26 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0