I wouldn't mind

Godmorgon kära vänner!
Tro det eller ej, men solen skiner faktiskt i Linköping ;o! Jag och Julia märkte de när vi traskade ifrån Petter i morse. Redan varmt då, så vi strosade ner till tåget i bara linnen. Rätt skönt! I alla fall, igår var vi som sagt hos Petter. Jag, Julia och Natti. Fettade oss lite, kikade filmer och pratade. Sedan sov vi där allihoppa :) Vaknade av att Petter och Natti spelade musik i örat på mig typ och pratade hur högt som helst. Fast om jag ska vara ärlig, jag är inte förvånad ;o Haha.

Nu när som helst ska jag kila till Erica där Moa och Alex också är :) Vi ska träna tills i helgen ha oss. Ska bli väldigt trelvligt! Nej men nu måste jag rusa, ska fixa lite. Skriver sen, puss!


Natti och Petter!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vill du ha gratis smink ? :)

bli medlem och få presentkort på kicks !

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=87314

2008-08-14 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0