nollningsbilder

Det känns just nu som att inget går min väg. Min färgning, som aldrig blir bra direkt har nått samma resultat igen. Men istället tvärtom. Jag får alltid, verkligen alltid gula toner i mitt hår, men nu, nu så har det blivit inprincip vitt ;o Och saken är att jag bara färgat utväxten, så det blir som ett hack till resterande hår. Hur ska man göra för att lyckas någon gång? Arg Hanna. Inte bara arg för de utan också för min hals, den mår verkligen inte bra. Hur ont som helst och hur förkyld som helst. Det blir väl att dra med min kära lillasyster till soffan och dricka te tillsammans och kolla film (hon är också nämligen förkyld). Det skulle sitta fint. Min söta lillasyster och jag.

Tänkte lägga in lite bilder från nollningen med, så här kommer några :)


Sportgruppen här då, ridning är grenen ;)

Våran grupp, fjortisgruppen och såkallade fjortisdansen ;)

faddrarna kunde inte utse ett vinnande lag så de två "finallagen" fick ta ut en i varje lag som skulle battla, Andreas och Martin blev de. Dem strippa ;d

Badade i fontänen vid Katedral med. Den stank vill jag lova.

Efter en riktigt, riktigt roig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emil

sjuktroligt ni verkadee ha...

2008-08-26 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0