to go round and round

Lite dåligt med bilder idag kanske. Hade lite, men dem gick inte att lägga in. Men i morgon ska jag försöka hinna med en dagens outfit innan jag går. Anledning till att jag inte lagt upp de förrns nu är att, hur konstigt de än låter, inte vill sticka ut eller liknande nu de första dagarna på Katedral. Inte för att de är så utstickande, men de känns lite som de. Och då har jag alltså bara tagit helt vanligt enkla kläder som inte ens är intressanta att ta kort på. Haha, lät väldigt konstigt de här, men ungefär så är de.

I morgon eller på torsdag blir de att åka ut till Ikano för att shoppa lite smått. Dock bara nödvändiga saker och lakan och sånt, fina lakan vill jag ha! Sen SKOR. Jag älskar skor, puss på;t. Men nu ska jag kika film, men innan dess sjunga lite. Puss och sov gott!


En fläckig och äcklig Hanna efter en runda i spåret ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0