Nykvarn dagarna i korta versioner

Jag ursäktar så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen! Men jag har har knappt rört datorn dem senaste 3 dygnen (lite till överdrift, men ändå). Så där har ni min ursäkt. Hoppas den fungerar lite iallafall.

Tis, ons och tors spenderades med mina älsklingsflickor Moa, Alex och Erica. Vi sjöng, pratade, skrattade, kollade film, solade, sjöng lite till och gjorde allt möjligt roligt! :) Det finns inte en stund då man inte ler tillsammans med dem, helt ärligt. 

På fredagen så var det Nykvarn som gällde och innan de var de förfest hemma hos mig med mina allra bästa vänner! Julia, Fia, Natti, Frida, Annie och jag såklart. Alla mina blonda vänner! Det var en hejdundrande kväll om jag får säga det själv. Riktigt roligt. Och vi lovade varann att det inte inte finns något och kommer heller inte finnas något som kan bryta oss isär. För de vi har är riktig vänskap. Lite power-talk hade vi där. Sen bar det in till Nykvarn och där träffade man på allt möjligt roligt folk.

Igår så blev det Nykvarn igen. Förfestade gjorde vi, (samma tjejer som dagen innan) hos Linus (Nath's förra klasskompis) syssling som har egen lägenhet och hans vänner och med Linus, Jocke, Alex och Carro. Ännu här en riktigt värd kväll! Dock slutade allt inte så bra inne på Nykvarn, Nattis väska blev snodd, och hon hade allt möjligt dyrt i den. Så om någon sett en Louis Viutton väska hör av er :)

BILDER FINNS PÅ HANNAWESTMAN PÅ BILDDAGBOKEN :)


Det är vi som vet hur ! ;)

Skriver ett inlägg snart om tävlingen i Jönköping :) Med massa bilder! :)

Kommentarer
Postat av: M

undrar bara vart du har köpt din klänning, o om du vet vart natti har köpt sitt linne? (:

2008-08-17 @ 22:14:53
Postat av: J

kan du uppdatera oftare?

2008-08-18 @ 20:17:44
Postat av: olivia

skulle va kul om du bloggade lite mer ofta. kollar in här rätt ofta och så.. gillar din blogg! :)

2008-08-18 @ 20:38:54
Postat av: B

du lovade ju massa bilder nu och allt.. uppdatera (a)tittar med in då och då..

2008-08-18 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0