dygn med mina bästa

Jag ursäktar för en hemskt dålig uppdatering! Men jag har inte vart hemma och inte haft tillgång till någon dator de senaste dygnet. Har nämligen spenderat min tid med mina älskade "små"tjejer! Moa, Alex och Erica. Hur trevligt som helst. Vi började dagen med att träna för fullt och vi fick ny och riktigt bra kritik från Helena, kändes ju mer än bra! :) Sedan åkte vi hem till Moa, gick promenad, sjöng, myste, åt mat, kollade film, tv, pratade och hade de jätte mysigt! Sedan sov jag och Alex där. På morgonen gjorde jag och snygg-Alex frukost till Moa, snälla tjejer vi är va? Och sedan åkte vi och solade. Tragiskt nog så blev min cykel snodd där. Och vi som bara var borta en halvtimma! Helt sjukt. Lagom butter och sur var jag vill jag lova. Eller, jag är. Men livet är inte rättvist, de är något som är säkert.

Kom nyss hem och ska snart kila iväg igen. Ska till stan och fika med dem igen ;d Får se vart vi hamnar men mysigt ska det ialla fall bli. Försöker hinna slänga upp en gårdagens om jag hinner!

Hörs sen, pöss!


Kommentarer
Postat av: Laura

du har grymt fina skor på bilden! Vart har du köpt dom och vad kostade dom?

2008-08-14 @ 21:26:30
Postat av: Laura

och vilken färg är dom? svarta eller bruna? ser inte riktigt xD

2008-08-14 @ 21:28:08
Postat av: Hanna

tack så hemskt mkt :) Dem är bruna, ljusare än dem ser ut på bilden, köpte dem på öland, D&D :)

2008-08-14 @ 23:55:52
Postat av: omg

brun utan sol, någon?

2008-08-31 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0