det gäller att hitta motovationen

Nej nu vet ni vad. Jag känner mig dålig om jag inte går ut och går. För nu har jag lovat mig själv att börja mitt nyttiga liv, (vilket jag dock sagt många gånger innan men nu menar jag de). Senast jag sa det var i måndags, men sen blev det lunch och jag och madde överlägde länge innan vi bestämde oss för att gå till kebabbaren. Och några minuter senare satt vi där med varsin fet kebab. Så det kan gå! Men nu, nu fan har jag bestämt mig. Hela dagen i går var nyttig och en så länge idag, plus att jag vart ute i spåret två dagar i rad och känner nu att även fast regnet öser ner i backen ska jag ta mig till spåret. För jag ska ut och röra på mig varje dag (nästan iallafall). Sen ska jag hem och äta sallad. Det gäller bara att hitta rätt motovation, och det ska jag göra nu.

Puss så länge för mig!


Snygg-Hanna efter gårdagens lilla runda!
Nu ska den stora tjockan tröjan och resten av kläderna på.

Kommentarer
Postat av: Emma Borgström

sv: Jo, den är faktiskt gjord i Paint, är inte så bra på Photoshop, hihi. Men jag klistrar in alla bilder i paint, sen så skriver jag med text ifrån Dafont.com! kolla in där :)

2008-08-28 @ 17:17:37
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: julia

haannnaa du är inte onyttig om du äter kebab, jag ska bland annat äta typ det i 4 veckor, i veckan än så länge har jag ätit 2!! plus pizza!

2008-08-28 @ 19:26:05
URL: http://juliarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0