dagens gång

Godeftermiddag!
Skoldagen gick väldigt snabbt, hade bara tre lektioner. Innan skolan kom Bea till mig och vi fixade tröjorna. Vi glömde dock att ta kort på dem så vi ska göra det nu när nollningen börjat istället, klart vi måste ha kort på dem skönheterna liksom ;) Vi blev faktiskt nöjda över våra hantverk!

Nu sitter jag här vid min nya fina skönhet! Denna gång ska jag vara riktigt rädd om min dator. Försöka iallafall.. Jag har alltid oturen på min sida när de kommer till tekniska prylar. Men iaf, snart, om någon timme eller så, ska jag möta upp Frida och Bea från klassen och vi ska dricka lite och så innan nollningen börjar för de ska vara lätt i början ;) Sen kommer väl Madde, Emma, Lisa, Vicki och Eken också antar jag :) Ska bli en riktigt rolig kväll med mina kära vänner och klass! Pussss


Testade min nya inbygda cam, den funkar alldeless utmärkt.

Kommentarer
Postat av: edita

söt! :))

2008-08-30 @ 17:33:30
URL: http://edizep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0