vilken hemsk person..

Visst kan man få känna lite skadeglädje? Ibland iaf? Det känns ju så bra.. Ibland. Just nu kan jag inget annat än känna skadeglädje. Riktig skadeglädje. Jag känner mig så dum, men ni förstår bara inte. Jag vill bara skrika ut de, men det går inte. Riktig skadeglädje har jag. Vilken hemsk människa jag är just nu.. Men ni skulle bara veta. Jävlar vad glad jag är!


Vaknade av att min kära vän Poltan ringde mig och ville traska hem till mig efter hennes träning vid 12. De ungen kan jag ju inte motstå så hon fick ett klart ja ifrån mig. Såklart. Så hon kommer väl om ett litet tag bara. Vi ska fixa oss lite sådär, äta och sen dra ner på stan. Jag vill köpa något fint tills ikväll. Men egentligen behöver jag inte, jag lurar mig själv, rånar mig själv, äter upp mina pengar. Och allt liknande. Men på något sett lyckas jag alltid. Det måste vara något fel. Iaf, efter stan drar vi nog hem till mig igen, fixar oss och sedan trallar vi över till Natti. Eller så kanske vi fixar oss hos Nath, who knows! Sen kommer vännerna och vi grillar och sedan drar till stångebro. Mysig dag allt!

image369

Kommentarer
Postat av: alexandra

fina kläder :)

2008-05-01 @ 12:15:56
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: :o

är det bara bloggen som är aktuell för dig just nu? alltså, jag menar, har du slutat med bilddagboken? eller kommer du komma tillbaka till bdb?
anledningen till att jag frågar dig de här frågorna är för att jag skulle vilja veta om jag ska sluta bevaka dig på bdb. :)

jättefina kläder, som vanligt, hanna! :)

2008-05-01 @ 13:45:46
Postat av: Hanna

Tack så mycket alexandra!

Jag lägger mest upp bilder på bdb för att visa när jag uppdaterat bloggen. fast jag har inte gett upp bdb! Vi får se hur lång tid jag roar mig med det här :)

2008-05-02 @ 19:39:25
Postat av: m

fortsätt lägga upp dagens outfit=)
det är uppskattat!

2008-05-02 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0