victor, jag och carro = dreamteam

Har nyss ätit. Och vet ni vad? Jag åt det mest nyttiga man kan äta, typ. Jag är nästan stolt, eller jag är stolt. Istället för att äta pasta till köttfärsen så åt jag sallad, vilket faktiskt blev jätte gott. OCH NYTTIGT! Rätt stolt över mig själv är jag. Ska snart också ut på en snabb promenad med mamma, hennes tempo är inget att leka med. Tur att vädret är så bra också.

idag i skolan, på kemin satt jag som vanligt brevid kära Victor och Carro. Vi har alltid sånna meningsfulla samtal med varandra. Våra "konverationer" kan gå ut på att vem som kan göra roligast min eller hitta på dummaste ursäkten till varför Johan är så blond som han är. Ja, totalt meningslösa. Jag menar, för några veckor sedan, när vi hade bilogi insåg jag och Carro att vi inte förstod hur fåglar hade sex. Vilket vi bara var tvugna att få reda på. Så vi satt och filosoferade i kanske en vecka innan vi frågade. Tyvärr mins vi ens inte vad vi fick för svar. 
Idag var Carro heller inte den smartaste när vi var i full gång med våran konversation på kemin:

Carro: Är ekollon en frukt? (helt seriös)
Jag och Victor: HAHAH


Victor och jag kom även på namn till våra barn (så mogna som vi är). Vi ska ha 4 st. Ivar, lilleskutt, stampe-långöra och Michael Jr. Vi har en framtid tillsammans. Kom även fram till att vi är så olika, men våran humor slår allt!
Jag älskar hur man kan skratta med dessa människor.

Vi kom också fram till att Victor förkänar en plats i denna blogg, han ska få en alldelss egen spalt. Victor's outfit! Haha, so here you go!

image297
Vi är rätt så snygga!

Kommentarer
Postat av: elin lindberg

snyggingar:P:D

2008-04-17 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0