underbart väder

Kom hem sent igår så han tyvärr inte skriva så mycket. Det hinner jag inte nu heller faktiskt. Fick vakna sent idag, 10 ungefär, sprang några ärenden på stan o.sv. Träffade även på älskade Erica! Skulle hunnit äta lunch med dem, men tiden gick så snabbt att jag inte hann. På tal om det blir det att träffa dem i morgon, det är ju för härligt!

Ska snart tillbaka till skolan, är hemma och äter lite lunch. Blir väl sisådär 2 lektioner för min del idag. Jippie! Sen ikväll ska jag och Nath till Martin och sådär, ska bli trevligt! Men nu måste jag snabba på, pusshej!
Visst blir man glad av det underbara vädret idag? :)

image306
favorit tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0