underbar dag

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering! Men jag har helt enkelt inte haft tid. Måste verkligen sova snart så jag håller mig kort. Får skriva mer i morgon. Men efter skolan åkte jag och julia till bibblan för att plugga och shit vad mycket vi hann göra! Väldigt stolta. Pluggade i 3 timmar. Direkt efter åkte vi och mötte Lina. Vi handlade mat som vi skulle laga och ha överraskningsmiddag åt jakob när han kom hem från katrineholm efterr som han annars bara äter vitaminer ;) Så vi lagade jätte gott och han blev jätte glad när han kom hem! Sen åkte jag hem vid halv 12 ungefär. En jätte bra dag i alla fall! Jätte glad nu.

Men nu måste jag sova! Shit vad klockan är mycket, NP i engelska i morrn ju! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0