stockholm

Godmorgon mina vänner!
Känner att jag borde vara lie mer uppdaterad kanske? Har ju faktiskt haft anledning till varför jag inte kunnat, men ändå. Tänkte lägga in några enstaka bilder från Stockholm sådär!

image366
Utsikten från vårt hotel! Det här är kanske runt nio tiden på kvällen, ljust det börjar bli!
image367
Tog inget kort på hotelrummet, men här ser man lite. Så det fïck bli den här snögga.
image368
Pigg kusin jag har på morgonen va! haha :)

Hittade tyvärr inga fler bilder, men mor min har ett par till så jag lägger in dem när hon kommer hem ifrån jobbet. Min och Julias så kallade "shoppingresa" i går blev det inget av. Haha, vi hjälpte min handikappade pappsi istället. Han behövde nya snygga kläder så vi var stylister åt honom! Lite hittade vi iaf. det var riktigt roligt. Mycket skratt vi fått måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0