nu händer det grejer..

Jaha, då har dagen flutit på rätt så snabbt! Storstädat har jag hunnit med och en rensning av garderoben likaså. Vilket verkligen behövdes. Allt onödigt har jag slängt. (nästan allt). Jag är sjukt bra på att spara kläder jag verkligen aldrig andvänder och likaså alla kläder jag aldrig andvänt. Men nu har jag rensat bort de mesta, får se vart det tar vägen. Har dock sparat lite, kanske kommer till andvändning någon gång i framtiden.

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Julia och jag har nyss gjort smoothie! På tal om smoothie, i morgon börjar min och andra Julia (Poltan)s diet! Haha, vi ska klara oss i två veckor efter ett strikt matschema och no-candy! Vi får väl se hur det går. Men utmaningar är till för att klara av! Annars är det ju onödigt. Vi ska bli nyttiga nu.

Har också fått bilder av Axel gällande våra skoltröjor som vi kommer att få i morgon. Ja usch vad oeniga vi har varit! Nu blev det bara en salig blandning av något jag och Carro har klagat oss över nu ikväll. Tröjorna blev röda med guldtryck. Sen beställde Carro och jag även byxor och dem blev blåa med guldtext. Haha! Vi blir nog söta.

Resten av min vecka ser väl ut såhär: Plugg.

image294
Vi ska klara det här Bullen!

Kommentarer
Postat av: lina

hur ser er diet ut. skulle jättegärna villja testa:)

2008-04-14 @ 19:36:03
Postat av: Anonym

vem axel ;p ?

2008-04-19 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0