nu börjar tuffa veckan

Idag mina kära vänner har min tuffa vecka just börjat. Bort från alla onyttigheter och bara äta nyttigt. Plugga till tre prov likså. Tufft, men sant! Det här ska jag klara av. Proven är dock inget problem utan det är alla godsaker som frestar. Men hittils har jag ätit nyttigt hela dagen! Det som var lite jobbigt var i morse på hemkunskapen när vi skulle göra bananglass med chocklad och strössel. Då ville jag bara sjunka igenom, varför just nu liksom? Men jag plockade bort all choklad och åt bara bananen. Rätt smart av mig va. Förstår inte hur jag lyckades motstå.

Pluggat har jag också gjort, tre timmar nästan. Lite att ta i kanske, men minst 2. Blir väl ännu mer ikväll. Skulle haft spanska prov idag, men hon hade glömt mitt prov så jag gjorde de inte. Så nu får jag flytta fram allt ytterligare en vecka! Suck på allt sådant. Tre prov på en vecka är rätt jobbigt.

Fått våra skoltröjor nu med. Dem blev väl okej!

image295

Kommentarer
Postat av: mokiiiiiis

vad står det på? :D

2008-04-14 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0