never to walk in anyones shadows

Hej kära läsare!
Vilket väder, man kan ju inget annat än att älska det. Har varat i över tre dagar nu, är det inte underbart? Skolan idag flöt på mer än bra. Matte NP, jag tror faktiskt jag kommer få ett g. Det lönade sig med "åttan" och ett försök till en positiv inställning. Nu är det bara den svåra delen kvar, dock inte lika lätt att tänka positivt då..
Efter skolan så åkte jag hem, träffade lillasyster och vi traskade ner till stan. Vi skulle möta upp mamma för att shoppa lite. Blev dock inte sådär jätte mycket, men lite blev det ialla fall! I morrn har vi faktiskt en till affär vi ska shoppa loss i, elr om vi hittar något de vill säga. Blev i alla fall mycket bra inkö idag! :)

Snart ska jag och lillasyster ut och power-walka. Ska bli härligt. Har nyss även ätit min jätte goda "sallad" till middag, mums! Så ikväll när jag kommer gå och lägga mig kommer jag att somna med ett gott samvete. Men nu ska jag kila! Lägger in massor bilder om ett litet tag!

image343
Det blev två jeansjackor, (en ljus och en mörk, den mörka lite kortare), legging och tajts, nagelack, en cardigan, chinos och sen två klänningar som jag hittat till skolavslutningen! Visar kanske bild senare ikväll, får se ;p Iaf, kanske inte blev så lite ändå trots allt :)

Kommentarer
Postat av: =)

Vart har du köpt allt? mkt fint?

2008-04-24 @ 20:35:45
Postat av: Anonym

visa klänningarna :D

2008-04-24 @ 20:45:03
Postat av: kicki tillander

ååh var har du köpt chinosen ?? :)

2008-04-24 @ 21:02:25
Postat av: julia

vart har du köpt chinosen sötnos?

2008-04-24 @ 21:29:52
Postat av: sara ahlgren

vart har du köpt jeansjackorna? :)

2008-04-24 @ 21:30:55
Postat av: sara ahlgren

svara i min blogg taack ;p

2008-04-24 @ 21:31:23
Postat av: friida

varför bantar du för ?

2008-04-24 @ 22:30:25
Postat av: Anonym

var har du köpt jeansjackorna, letar sönder mig efter en som sitter bra :)

2008-04-27 @ 17:38:46
URL: http://elinmaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0