mitt liv i gåtor

Har lite blandade känslor nu måste jag medge. Det känns som massor med bra saker händer, men jag vet att det egentligen är tvärt om. Jag fattar knappt själv vad jag menar med det, de låter ju väldigt konstigt, men så är det. Jag har frågor jag skulle behöva ha svar på och jag har frågor som jag egentligen inte vill ha något svar på. Jag pratar i gåtor nu, men jag gör de med flit, jag kan inte avslöja ens hälften av det jag skriver.

Lite av mina känslor kommer ut över min och Axels 20 minuters långa redovisning i morgon. Det känns jätte jätte bra på ett sätt, jag kan redan allt utantil. Men på ett annat sätt känns det helt onödigt och tråkigt. Vem vill sitta och lyssna på en 20 minuters plågande redovisning? Inte jag i alla fall. Så tråkigt kommer det bli. Men vi vill som sagt ha mvg, så det blir att prata på i 20 min ändå. Mot all vilja.

Andra saker som kontrolerar över mina känslor just nu är mina nycklar. Jag måste verkligen lära mig att hålla iordning på saker! Jag är totalt hopplös när det kommer till nycklar. Fråga vem som helst i klassen, alla skulle hålla med. Jag glömmer nyckeln eller tappar bort den minst en gång i veckan. Nu är den borta. Men det värsta är att jag knappt bryr mig. När jag ser andra tappa bort sina nycklar och de får panik så skrattar jag bara. För det händer mig hela tiden, nuförtiden orkar jag knappt bry mig. Mendet är ju inget att skratta åt. Det är ju mig det är fel på. Jag hatar nycklar och allt vad de orsakar.

Sen har vi talang. Jag har blivit så extremt förbannad över en grej. Kan dock inte säga det här, men jag flippar snart över. Jag visste att dem skulle lägga sig i ändå, att dem skulle få bestämma. Det kom inte som någon chock, men förbannad, det är jag verkligen.

Och den sista saken, åter igen i gåtor; Jag förstår inte hur du kan göra såhär. Allt kommer fram tillslut, jag vet allt nu. Jag hatar de du har gjort, jag äcklas av allt jag får reda på. Nu vet jag inte om du ens är inte värd henne..



image226

Var på Misoui (elr hur det nu stavas) i går för att kika lite.
Hittade dessa! Örhängerna är dock inte andvända,
dem kommer från en nerlagd 80-tals affär.
Älskar dessa färger, världens fynd enligt mig själv.
Tillsammans blev detta 50 spänn!

image227   image228
Dagens outfit ;
"Jacka" ; vila
Jeans; malta
pumps; marie p sko
Örhängen; second hand


Nu sitter jag och snackar gossip med Poltan i tellen. Herregud vad livet är fullt av överraskningar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idomin? Snygga kläder. Men brännan eller bus:en ser för djävlig ut!

2008-04-01 @ 20:26:05
Postat av: Johanna

vart ligger den där affären där du kööpt de otroligt fina örhängena??

2008-04-01 @ 20:28:48
Postat av: Hanna

på drottninggatan :)

2008-04-01 @ 21:19:03
Postat av: johanna

jag praoade på misoui ! Världens mysigaste affär verkligen

2008-04-01 @ 22:18:07
URL: http://gudjonsdottir.blogg.se
Postat av: Anonym

äre roos du är arg på ?

2008-04-02 @ 08:05:16
URL: http://victorialai.blogg.se
Postat av: Anonym

älska affären! min kompis jobbar där, skitbra verkigen.

2008-04-02 @ 19:40:33
Postat av: mio

äre brun utan sol du har? isf, vilket märke? skitsnyggt!

2008-04-05 @ 15:49:02
Postat av: en som va på festen

det är Martis Roos du är arg på va ?
för att han strula med Jenny Strömberg på en fest o sen sa till henne att inte säga till nån för han hade ju tjej !?

2008-04-05 @ 17:39:38
Postat av: Pennybridge

Är det Hanna som är snygg eller

2008-05-08 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0