let's pretend you care

Min kväll slutade med ett springpass, vilket känns väldigt bra nu efteråt. Har satt upp ett litet träningsshema för mig nu med eftersom att jag måste komma i gång lite nu till sommarn. Äta nyttigt och promenera eller springa minst 5 dagar i veckan. Det kanske låter mycket nu bara för att komma sådär, men jag klarade att inte äta onyttigt, vilket alla trodde jag skulle göra ändå, och det är jobbigare för mig än att börja träna. Eftersom jag vart van att träna så mycket innan. Så nu är det ut i spåret ett antal gånger i veckan. Man bränner ju lika mycket fett som när man springer om man powerwalkar så det spelar ju inte så se stor roll, om jag nu inte vill ha bättre kondition de vill säga. Men motion ska jag i alla fall ha.

Nu har jag lite ångest eftersom jag inte pluggat på varken matten eller bilogin. Funderar på att ta fram mina matte papper nu och plugga. Det skulle verkligen behövas. Jag räknar nämligen nästan med ett ig på NP förstår ni. Här är bland dessa gånger jag verkligen inte kan ha bra inställning. Fifan så jag hatar matte.

Nu ska jag gå och ta mig en avokado sen får väl mina omtyckta (..) mattepapper komma fram!

image341
(Förlåt Carro för du fick en så snygg bild)
Men att se dessa i vårvädret gör mig bara ännu mera glad! Utan er i skolan vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Det finns inga som jag skrattar med så otroligt mycket som med er. Det som är lite komiskt är att vi nästan aldrig skrattar med varandra, utan åt varandra. Vi älskar skadeglädje, hur illa det än låter. Undantaget är väl att jag och Victor är bra på att håna alla tillsammans. Om vi bara nämer Carro, Johan osv så skrattar vi. Jag behöver ens inte prata med dessa för att skratta, jag skrattar ändå. Ja, ni är allt för jävla bra ni helt enkelt! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0