julle och jag

Hej min kära vänner!
Dagen har rullat på i ett raskt tempo. En trevlig dag so far måste jag säga. Började med skolan vilket var helt okej, som vanligt. Inget är tråkigt med min klass inte. Efter skolan stannade några av oss kvar och tränade till om några veckor när vi ska ha två uppträdanden med sång och komp. Det blir nog as bra!

Efter skolan kom Petter till mig, mys! Sen lite senare kom även Poltan som håller mig sällskap även nu. Vi ska snart traska hem till pappa och sova hos honom för att i morgon ska vi till Stockholm igen! Väldigt trevligt. Och för er som undrar, INTE idol här, vi ska shoppa och så bara! Ha en mysig dag i Stockholm helt enkelt. Och i helgen var vi där för att mamma jobbar innom resebranchen och fick bo på ett hotel gratis för att "undersöka" hotellet och jag och min kusin hängde bara på. Så haka inte upp er för något nu! Haha.

Men nu ska vi dra oss till min fader, sov sött!

image364
Julle och jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VART HAR DU KÖPT DEN LJUSA JEANSJACKAN? OCH FÖR HUR MYCKET? suuuperfin! :)

2008-04-28 @ 21:42:35
Postat av: Anonym

sök till idol och blogga oftare :)

2008-04-29 @ 00:01:40
Postat av: Anonym

hur många besökare har du egentligen(per dag), kan tänka mej att det e väldigt många fler än vad det är som kommenterar. :p Ha det kul i Sthlm o gå på audition till idol. :)

2008-04-29 @ 18:27:47
Postat av: Vickan

;D

2008-04-30 @ 15:58:23
Postat av: Hanna

Jag har köpt jeansjackan på lindex för ca 500. Tack så mkt :) Och ja, det är väldigt många fler än de som kommenterar :)

2008-05-02 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0