hiss till klassen

Jag kan nog inget annat än att tacka för min skoldag. Känns helt ärligt talat fantastiskt att vara tillbaka! Min dag har vart jätte bra. Fått höra alla smaskiga detaljer från mina klassmates som hänt under de senaste tre dagarna. Känns som att jag vart borta från hela omvärlden ungefär. Rätt skumt, men sant. Jag älskar min klass.

Idag så borde jag plugga men det har jag inte tid med för att jag ska till min saknade jakob! Ska bli jätte trevligt eftersom att de var så lång tid sen. Sen hinner jag plugga lite innan faktiskt, ett plus där. Därför ska jag börja nu. Skriver sen!

image266
det här saknar man lite vill jag lova! Titta bara bakgrunden! :)


Kommentarer
Postat av: hanna

upp med en dagens outfit!

2008-04-10 @ 18:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0