härlig dag!

Härlig dag! Så varmt och soligt väder! Ett väder man helt enkelt blir riktigt glad av.
Jag åkte tillbaka till skolan vid 1 och hade endast 1,5 lektion, vilket var jätte skönt. Efter skolan så åkte jag, julia, dea, kakis, carro, elin och ina till stan för att käka glass i den härliga vårvärmen. Väldigt härligt, precis vad jag behövde! Sedan kom min kusin cyklande förbi så jag hakade på henne hem och vi pysslade lite hos henne och sedan bar det hem till mig. Ska äta lite och sedan fara till Martin där alla pojkar är. Hoppas LHC vinner, annars vet jag inte vilket humör dem kmr bli på.. Ha en trevlig allihoppa!

image307
söta och drogade hela högen med glass i högsta hugg!

image308
Dessa söta killar blir trötta, hanna har alltid ett knä för dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0