grillning vid ån

Och så har hurtbullen Hanna vart ute och sprungit! Det känns så otroligt skönt efteråt verkligen. Tack och lov att jag äntligen fått motivation igen till att komma igång. Just nu kurrar min mage så det inte är sant och jag väntar nu bara tills pappa blir klar med min sallad! mummmms. Den är sååå god!

Efter de blir det att åka ner till Johannelund troligen. Julia ringde mig nyss och sa att det skulle vara ett par människor där som skulle grilla och så, så jag hänkar! Det blir mysigt, i detta fina väder. Men nu ska jag kila in i duschen och sedan fixa mig lite snabbt och sen åka mot ån där dem är! Pussssss (lägger in bilder och skriver sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0