back on track!

Borta bra men hemma bäst! Det är som man säger. Men mitt humör och självförtroende är verkligen på topp efter helgens händelser. Känner mig som ny, nästan. Känner mig fräsch, som sommaren. Som vädret. Jag känner mig helt och hållet bra. Riktigt bra.

Kom hem från Stockholm tidigare än räknat. Blev ena underliga dagar med mycket skratt os.v. Mamma, jag och Vicki. Hur trevligt som helst! Boende pån hotel i Stockholm bara sådär, det kan ju inte vara något bättre än bra. God mat, (jag bröt dock mitt löfte, eller egentligen inte eftersom jag får äta på helgerna. Åt pommes och béarnesås. Ack då) , sköna sängar och alla kanaler på tv;n. Haha. Osv.. bättre kunde de inte blivit! Idag har vi även stött på världens jobbigaste tjej och världens brat, stackars människor.

Imorgon blir det att sjunga, träffa Petter och sedan ska Julia sova hos mig för att på tisdagen bär det av till Stockholm för våran del igen, åter igen. Fast nu är det Julia och jag. Ska bli så trevligt så! Med min bästa vän, kan inte bli bätte. Vi har det bra, hon och jag. Vilken Stockholmsfantast jag blivit då ;o Najs!

Lägger in LITE bilder ifrån helgen sen, puss på er!

image363
Känner sommar.

Kommentarer
Postat av: Hawa

sökte du till idol i sthlm ? :)
eller haha va de det du gjorde där (A) :)

2008-04-27 @ 22:08:03
Postat av: Hanna

jag shoppade :D haha

2008-04-27 @ 22:22:22
Postat av: Anonym

Men du mäste ju ha sökt till idol om du ska dit på tista igen :P

2008-04-27 @ 23:22:02
Postat av: mika

du har en fin blogg, hur får du bilder där uppe & hur ändrar du bakgrunds färg? tror de är rätt många som undrar de, så skulle vara väldigt tacksam att du skrev ett inlägg om hur man gör osv? :)

2008-04-28 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0