äntligen frisk

Ursäktar åter igen för dålig uppdatering! Men idag beror det inte på att jag sovit bort hela dagen utan i dag vaknade jag lite snuvig och så men bestämde mig ändå för att vara hemma, men inte för att sova, utan för att plugga. Ligger något efter nu så det behövdes verkligen. Satte mig med mitt  te och tog fram bilogin, inget nöje där inte vill jag lova. Så idag har jag faktiskt gjort lite nytta. När klockan slog 2 kom min käre pojkvän hem till mig, hans skola som är så nära och nu har jag inte träffat honom på ett tag så det passade bara bra att se honom lite innan hans träning.  Så hann både plugga och träffa Petter.

Nu försöker jag få en bra inspelning när jag sjunger men jag lyckas inte. Hade tänkt lägga in något någorlunda bra klipp i alla fall, men min förkylning har väl något emot mig så det blidde inget med det! Nu ska jag göra dem sällskap där uppe för att kika LHC matchen, gu vad vi ska ha guld! ;) Skriver mer sen!


image264

Kommentarer
Postat av: M

vad ska du sjunga för låt?
kan du inte testa "a drop in the ocean" den är jättefiin :D

2008-04-10 @ 15:44:18
Postat av: l

kan inte du lägga ut er video från talang?:) skulle vara jättekul och se, kunde tyvärr inte komma när ni sjöng på på munken;'(

2008-04-10 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0